قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت لوبيا چيتي خمين قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت لوبيا چيتي فله امروز-قيمت لوبيا چيتي خمين امروز-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در شيراز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت لوبيا چيتي فله امروز-قيمت لوبيا چيتي خمين امروز-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در شيراز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان و قيمت لوبيا چيتي فله امروز-قيمت لوبيا چيتي خمين امروز-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در شيراز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بررسي تمام فوايد و خواص لوبيا چيتي براي بدن
لوبيا چيتي نوعي از لوبياست كه نام آن يعني (Pinto Bean) كه به معناي نقاشي شده است ريشه اي اسپانيايي دارد. اين لوبيا سرشار از مواد مهم غذايي از جمله :آهن ، ويتامين، فيبر و پروتئين است و همين عامل مهمي در قابل توجه بودن خواص آن ميباشد. لوبيا چيتي طرفداران زيادي دارد و اين تنها به خاطر طعم و مزه آن نيست بلكه منبع غني پروتئين و فيبر هستند و چربي كمي دارند. در اين بخش از نمناك به بررسي فوايد لوبيا چيتي مي پردازيم.
خواص لوبيا چيتي براي سلامت بدن و درمان بيماري ها
درمان يبوست :
لوبيا چيتي به دليل داشتن فيبرهاي نامحلول در درمان يبوست بسيار موثر هستند.
كاهش كلسترول :
لوبيا چيتي منبع غني فيبر هستند كه به شما در كاهش و تنظيم سطح كلسترول خون كمك و از خطر پيشرفت مشكلات قلبي جلوگيري مي كند.
تنظيم قند خون :
لوبيا چيتي به دليل فيبر فراوان به شما كمك مي كند تا بعد از خوردن غذا، ميزان قند خون را حفظ كنيد. نه تنها ميزان گلوكز خون شما را تثبيت مي كنند بلكه انرژي پيوسته را براي هدايت يك روز فعال در اختيار شما را قرار مي دهد.
جلوگيري از ريزش مو :
كمبود پتاسيم يكي از علل اصلي ريزش مو است. لوبيا چيتي به دليل داشتن پتاسيم به تقويت موها كمك مي كند و مصرف منظم آن باعث مي شود ريزش مو تا حد زيادي كاهش پيدا كند، بنابراين لوبيا چيتي را در رژيم غذايي خود بگنجانيد.
جلوگيري از خشكي پوست :
كمبود ويتامين ب در بدن مي تواند منجر به مشكلات خشكي پوست مانند درماتيت، قرمزي، رنگ دانه و سوزش شود. با اين حال، مصرف لوبيا چيتي به دليل داشتن ويتامين ب ، ماده مغذي حياتي بدن را تامين مي كند. بنابراين، اين لوبيا غني از مواد غذايي را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد تا پوست سالمي داشته باشيد.
پاكسازي بدن :
غذاهاي مختلف مانند ميوه هاي خشك و برخي سبزيجات حاوي سولفيت هستند كه بر سلامت شما تاثير مي گذارند و منجر به حواس پرتي و سردرد مي شوند. لوبيا چيتي به دليل غني بودن در ماده معدني منحصر به فرد موجود در تعداد كمي از غذاها اثر زيان آور موليبدن روي بدن را خنثي مي كند.
درمان مشكلات هضم :
مصرف منظم لوبيا چيتي به شما در درمان سندرم روده و ديورتيكولوز كمك مي كند. بنابراين اضافه كردن آن به رژيم غذايي به بهبود هضم كمك مي كند.
مفيد براي زنان باردار و جنين:
لوبيا چيتي حاوي مقادير بالايي از ويتامين ب كمپلكس، از جمله اسيد فوليك است كه براي زنان باردار سودمند است. اسيد فوليك شكل گيري لوله عصبي و گلبول هاي قرمز خون را در كودكان متولد نشده بهبود مي بخشد و مانع از كمبود وزن كودك مي شود و همچنين نوزاد را از نقص هاي لوله عصبي محافظت مي كند.
تنظيم فشار خون:
غلظت هاي بالاي پتاسيم و مقدار كم سديم در لوبيا چيتي به شما در تنظيم سطح فشار خون سالم كمك مي كند. اسيد فوليك نقش حياتي در تنظيم سطح فشار خون دارد و به آرام كردن رگ هاي خوني براي اطمينان از گردش خون صاف كمك مي كند.
بهبود سيستم ايمني :
موليبدن موجود در لوبيا چيتي توليد انرژي را در سلول هاي بدن بهبود مي دهد و به توسعه سيستم عصبي كمك مي كند. هم چنين ويتامين هاي حياتي مغز، مواد معدني، اسيد فوليك و آمينو اسيدها را تامين و در نتيجه، مصرف از خطر توسعه بيماري آلزايمر و پاركينسون جلوگيري مي كند.
تامين كولين :
كولين به عنوان ماده مغذي محلول در آب شناخته مي شود كه در غشا سلولي سلول هاي عصبي، اسفنگوميلين و فسفاتيديل كولين وجود دارد. اين كار به بهبود كنترل ماهيچه كمك مي كند و به طور قابل توجهي حافظه را بالا مي برد. تنها يك فنجان لوبيا چيتي حدود 60.4 ميلي گرم كولين به شما مي دهد. بنابراين اين لوبيا را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد تا عملكرد مغز و كنترل ماهيچه را ارتقا دهيد.
جلوگيري از كم خوني :
آهن و مس، مواد معدني حياتي بدن براي تشكيل سلول هاي خوني جديد ضروري هستند. تنها يك فنجان لوبيا چيتي به ترتيب 19 درصد و 20 درصد از مصرف توصيه شده از مس و آهن را تامين مي كند. بنابراين، اين لوبيا مانع از كم خوني مي شود.
جلوگيري از ابتلا به سرطان:
لوبيا چيتي به دليل داشتن مواد معدني مثل آهن، پتاسيم، موليبدن، فسفر، مس و منيزيم و آنتي اكسيدان ها فعاليت راديكال هاي آزاد را خنثي و از آسيب سلولي و رشد سلول هاي سرطاني جلوگيري مي كنند. در نتيجه، خوردن لوبيا چيتي شما را از ابتلا به سرطان محافظت مي كند.
مديريت وزن:
لوبيا چيتي چربي ندارد اما غني از فيبر و مواد معدني است. بنابراين مصرف منظم اين لوبيا از افزايش وزن جلوگيري و به شما در تعادل رژيم غذايي و مواد مغذي كمك مي كند.
بهبود سلامت قلب:
لوبيا چيتي منبع عالي اسيد فوليك، فيبر، پتاسيم و منيزيم است. اين مواد مغذي حياتي گردش خون روان را بهبود مي بخشد و از خطر توسعه بيماري هاي قلبي جلوگيري مي كند. بنابراين، اين مصرف اين لوبيا قلب را تقويت مي كند.
كاهش تشكيل هوموسيستئين :
لوبيا چيتي غني از آنتي اكسيدان ها، اسيد فوليك، ويتامين ب6 و منيزيم هستند. اسيد فوليك به كاهش تشكيل هوموسيستئين ، يك آمينو اسيد حياتي در زماني كه سطح آن بالا مي رود مي تواند خطر بيماري هاي قلبي را افزايش دهد، كمك مي كند. بنابراين، اين لوبيا مغذي سطح هوموسيستئين را در بدن تنظيم مي كند.
بهبود شريان ها و رگها :
رگ ها و شريان هاي سالم تاثير قابل توجهي بر وضعيت قلب و عروقي دارند مقدار منيزيم يافت شده در لوبيا چيتي براي آرام كردن شريان ها و رگ ها مفيد است، زيرا مسدود كننده يك كانال كلسيم طبيعي است كه به بهبود جريان خون كمك مي كند و فشار كمتري را به شريان ها، رگ هاي قلب وارد خواهد كرد.
اكسيژن رساني بهينه:
اكسيژن رساني بهينه سلولها باعث مي شود كه احساس انرژي بيشتري كنيد چون سلول ها نمي توانند بدون اكسيژن بهينه عمل كنند. اكسيژن با هموگلوبين به سلول هاي قرمز خون آورده خواهد شد و بدن به اندازه كافي خون قرمز براي توزيع اكسيژن را دريافت مي كند.
كاهش حمله قلبي :
يكي از دلايل اصلي سكته تجمع لخته هاي خوني در رگ ها و يا شريان ها است زيرا به مغز اكسيژن كافي براي عملكرد نمي رسد و سكته رخ مي دهد. اين وضعيت مي تواند مهلك باشد و حتي بازماندگان سكته گاهي اوقات آسيب جدي يا جزئي را در سيستم عصبي خود را تجربه مي كنند.
تقويت كننده طبيعي انرژي:
در مطالب قبلي بخش سلامت نمناك به اين مهم اشاره شد كه لوبيا چيتي به دليل داشتن كربوهيدرات منبع غني از انرژي است به همين دليل در برخي از كشورها به عنوان غذاي كامل بشمار مي رود البته ساير افراد مي توانند آن را با برنج سفيد يا قهوه اي تركيب كنند.
مفيد در دوران قاعدگي :
دل درد ، سردرد ،تهوع علائم هاي دوران قاعدگي هستند زيرا در اين دوره بدن با كمبود اكسيژن در خون مواجه مي شود كه براي رفع اين ناراحتي مي توانيد لوبيا چيتي مصرف كنيد.
جلوگيري از سرطان معده :
بيماريهاي دستگاه گوارش گاهي باعث سرطان معده مي شود كه لوبيا چيتي به دليل داشتن آنتي اكسيدانهاي قوي و فيبر به جلوگيري از ابتلا و پيشرفت سرطان كمك مي كند و تمام مشكلات معده را بهبود مي بخشد.
تقويت حافظه :
لوبيا چيتي به دليل داشتن تيامين يا ويتامين ب 1 به تقويت حافظه كمك مي كند و مصرف آن نه تنها در دوران مدرسه و تحصيل مفيد است بلكه در دوران ميانسالي از احتمال ابتلا به آلزايمر جلوگيري مي كند.پيش گيري از نقص مادر زادي :
وزن كم نوزاد يكي از دلايل نقص مادرزادي است زيرا جنين كلسيم و سلولهاي قرمز خوني را به اندازه كافي براي رشد دريافت نمي كند و تنها منبع دريافت غذا جنين از مادر است. به همين دليل توصيه مي شود مادران در دوران بارداري لوبيا را در رژيم غذايي خود بگنجانند.
مفيد در دوران شيردهي :
ويتامين ب موجود در لوبيا چيتي براي مادران شيرده بسيار مفيد است به همين دليل به مادران توصيه مي شود براي افزايش توليد شير لوبيا را در رژيم غذايي خود بگنجانند.
مفيد براي رشد:
لوبياچيتي به دليل داشتن مواد معدني به ويژه منيزم و آهن مي تواند توليد سلول هاي قرمز خون را افزايش دهد. سلولهاي قرمز خون و اسيد فوليك براي رشد و عملكرد مغز در سنين رشد لازم است به همين دليل مصرف لوبياچيتي براي كودكان در سنين رشد خيلي مفيد است.
غني از پروتئين:
آيا اين امكان وجود دارد كه پروتئين حيواني را با پروتئين گياهي جايگزين كرد؟ بله ، زيرا لوبياچيتي به دليل داشتن مقدار كافي پروتئين نياز روزانه بدن را بدون مصرف گوشت قرمز تامين مي كند بخصوص براي افرادي كه گياهخوار هستند.
افزايش جريان خون :
همانطور كه مي دانيد جريان خون سالم، تاثيرات زيادي بر روي سلامت دارد. شريان و عروق قلب نبايد خيلي شديد كاركنند. زيرا ضربان قلب سالم بر سيستم سوخت و ساز اثر مي گذارد و اكسيژن را حمل مي كند.
قيمت لوبيا چيتي خمين-قيمت لوبيا چيتي در اصفهان | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت لوبيا چيتي فله امروز-قيمت لوبيا چيتي خمين امروز-قيمت لوبيا چيتي امروز-قيمت لوبيا چيتي عمده-قيمت لوبيا چيتي در شيراز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 187 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593043

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .